Prøv et pro-medlemskap for bare 1 krone første måneden og få tilgang til de viktigste sakene og en rekke medlemsfordeler
(Elbil24): Vi har sett det i lang tid, at bilprodusentene starter sakte, og gjerne med en såkalt top-down strategi. Når de skal inn på markedet med elbiler er det ofte de starter i det små, ikke i størrelse, men i antall. Det beste i så måte er å starte med de bilene de etter alt å dømme vil selge færrest av – de dyreste.
Artikkelen krever PRO-medlemskap
Bli medlem og få tilgang til eksklusive kvalitetsartikler om elbil.
Du får tilgang til alle de store testene.
Tilgang til et stort fordelsprogram med svært gode rabatter
Du kan si opp når som helst.
Her finner du bruker- og abonnementsvilkår.
Vi bryr oss om ditt personvern
Elbil24 er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger
Velkommen til vårt kommentarfelt
Vi setter pris på kommentarer til artiklene på elbil24.no. Husk at mange vil lese det du skriver. Hold deg til temaet og vær saklig. Vi gjør oppmerksom på at alle innlegg kan bli redigert eller fjernet av redaksjonen.